Pit Travnik 2023

Bh. industrija kompetitivna na svjetskom tržištu; domaćem omogućuje prosperitetan razvoj
Jedan od glavnih trajnih pokretača ovogodišnjih ciklusa PIT stručnih događaja i konferencija jeste bh. poslovnoj zajednici i javnosti ponuditi sve neprepoznate priče koje su u svijetu ostvarile snažan i glasan odjek

U toku je PIT Travnik 2023: „Postignuća drugih – impuls za rast moje kompanije“, događaj posvećen proizvodnji, industriji i tehnologiji na Internacionalnom univerzitetu u Travniku. Organizator je agencija za industrijski marketing Bravaria Industrial Marketing u saradnji s Ministarstvom privrede Srednjobosanskog kantona, konsultantskom kućom Targer E&C i brendom PIT Events.

Ovaj vrijedan događaj organiziran je s ciljem ujedinjavanja i umrežavanja proizvodnih kompanija, vrijednih i zaslužnih pojedinaca, vladinih institucija te zainteresirane, ali i šire javnosti Srednjobosanskog kantona. Grad Travnik svakako dostojno reprezentira svu šarolikost i bogatstvo ove regije.

Usto, jedan od glavnih trajnih pokretača ovogodišnjih ciklusa PIT stručnih događaja i konferencije jeste mijenjati sliku industrijskog sektora u Bosni i Hercegovini, a ovog današnjeg konkretno – bosanskohercegovačkoj poslovnoj zajednici i javnosti ponuditi sve neprepoznate priče koje su u svijetu ostvarile snažan i glasan odjek

Nakon prigodnih riječi dobrodošlice prisutnima se obratio Kenan Dautović, gradonačelnik Travnika: „Premda možda nešto sporije pratimo savremene trendove, rezultati pokazuju da je industrija 4.0 odavno već stigla i na naša vrata. Primjeri i drugih manjih država – Estonije, Rumunije – pokazuju da je moguće preskočiti treću revoluciju te odmah započeti četvrtu.“

Kenan Dautović, gradonačelnik Travnika: “Domaća pamet i industrija itekako kompetitivne i svjetskom tržištu mogu ponuditi ono što mu treba”

A da je tome tako, svjedoče i pozitivni primjeri bh. kompanija. „Želim istaći da primjeri o kojima ćemo danas govoriti pokazuju da su domaća pamet i industrija itekako kompetitivne i svjetskom tržištu mogu ponuditi ono što mu treba, a domaćem tržištu i ljudima omogućiti adekvatan i prosperitetan razvoj“, ističe Dautović.

Višedimenzionalna sinergija svih uključenih u poslovne i proizvodne procese neminovno će dovesti do uspjeha, a posebno mjesto imaju obrazovne ustanove. Danislav Drašković, direktor Instituta za saobraćaj i kouminakacije IUT-a ističe:

Poslovnoj zajednici možemo ponuditi višedimenzionalnu sinergiju:

  • aktivnošću nastavnog osoblja i studenata možemo promovirati inovativne projekte naših kompanija te
  • u međunarodnom časopisu na engleskom jeziku ‘Nauka i tehnologija’ objavljivati uspješne projekte, a sve s ciljem da cijela planeta vidi kako vrijedno radi ovaj mikropostor.

Automobil proizveden u Travniku, naprimjer, nije novost, ali je novost da je proizveden vlastitim resursima, na svoj način, a njegova upotreba donosi višestruke koristi

Danislav Drašković, direktor Instituta za saobraćaj i kouminakacije IUT-a: “Nestereotipan događaj: prvo se (u)radilo, potom tek prezentiralo”

Upravo primjer sinergije jeste i kontinuirana saradnja agencije Bravaria i kompanija iz realnog sektora BiH na kreiranju čvrste platforme koja će slaviti pojedinačne i zajedničke uspjehe

Upravo primjer sinergije jeste i kontinuirana saradnja agencije Bravaria i kompanija iz realnog sektora BiH na kreiranju čvrste platforme koja će slaviti pojedinačne i zajedničke uspjehe, dati podstrek u radu i biti respektabilan edukator.

 „Izražavam veliku zahvalnost proizvodnim kompanijama u Bosni i Hercegovini na mogućnosti da iz mjeseca u mjesec učimo s njima. Prilika da zavirimo u proizvodni sektor širom države (metalski, drvno-prerađivački, automobilski, …) omogućila nam je uvid u dobre i odlične kompanije koje kreiraju odlične uvjete za svoje radnike, prate svjetske trendove, primjenjuju digitalizaciju i automatizaciju. O tim dobrim i odličnim pričama želimo govoriti te iz mjeseca u mjesec pokazivati i slaviti njihove rezultate“, riječi su Samire Avdić, direktorice agencije Bravaria Industrial Marketing.

Samira Avdić, direktorica agencije Bravaria Industrial Marketing: “Slavimo dobre i odlične rezultate proizvodnih kompanija BiH”

Uz razmjenu važnih informacija, edukaciju i panel diskusije, dogovorene B2B susrete i neformalno druženje, cilj je i poslati važnu poruku. Tahir Lendo, predsjednik Vlade SBK naglašava:  „Svakako, uz razmjenu iskustava i dostignuća, cilj nam je i da pošaljemo važnu i snažnu poruku: želimo uvezati nauku, realni i proizvodni sektor, informacijske tehnologije. Naša je želja pratiti tokove u svijetu te graditi privredno snažan SBK.“

Tahir Lendo, predsjednik Vlade SBK naglašava: „Naša je želja pratiti tokove u svijetu te graditi privredno snažan SBK.“

Pritom, PIT događaji trude se ostati izvan stereotipa te svim učesnicima ponuditi odgovarajuću (protu)vrijednost. „Ovaj skup nije stereotipan. Moram naglasiti da se ovdje prvo (u)radilo, ponudilo vrijednost pa tek onda govorilo, pisalo i javnosti prezentiralo“, zaključio je Drašković.

Podsjećamo, podršku događaju omogućili su: : INOVACUBE ConsultingDERUBIS Caravans, Valley Aqua, Ruff CyclesNoBil, Enova, KristalGS – Tvornica mašina Travnik.

Business media partneri događaja: FENA, Akta.ba, TNT Group

Medijski pokrovitelji događaja: PIT.ba, Manager.ba, Centralna.ba, Bugojno Danas, Namjestaj.shop.

Share:

More Posts